недеља, 8. новембар 2009.

Ferero Rocher Torta

Potraga za ovom tortom je trajala skoro cela dva meseca.
Naime,moja rodjena sestra je tokom jednog putovanja za Valjevo,u njihovoj ,gradskoj poslastičarnici pojela parče ove torte....
Elem,kako ona nikada,ili jako retko jede torte,i to samo ako su čokoladne ,i kako dva meseca nisam mogla da živim od njenih priča o fenomenalnoj ukusnoj torti, rešila sam da nadjem recept,napravim i sve nas počastim tim genijalnim ukusom lešnika,krem sira i čokolade..
Potraga za receptom nije baš bila revnosna sa moje strane,gledala sam tu i tamo na kulinarske stranice,blogove...ali nikakvih rezultata nije bilo ili su recepti torte bili pod drugim imenom.
Takodje su me mnogi ubedjivali da je u pitanju Nugat torta...
Tek,pre par dana Vali sa bloga Vali voli torte, objavljuje recept.
Odmah sam pogledala post i zadovoljno zaključila da je to to što trazim.
Testo:

100 g maslaca
100 g šećera u prahu
4 žumanca
4 belanca
130 g čokolade
1 kašika kakaa
1 vanilin šećer
70 g brašna
1 kašikica praška za pecivo
malo soli
70 ml slatke pavlake
130 ml mleka

Krema:
400 g nutelle. ja sam koristila tamni deo eurokrema
400 g mascarponea-ja sam koristila fini krem sir
250 g prženih mlevenih lešnika,ne previše samlevenih
4 napolitanke samlevene.

Priprema:
Prvo priprema testa:

Mikseom umutite šećer i maslac,čokoladu rastopite na pari.
Kada je smesa od maslaca i šećera postala penasta,dodajte žumanca,jedno po jedno,zatim ohladjenu čokoladu,kakao i vanil šećer.
Brašno prosejte sa praskom za pecivo.
Dodajte masi,lagano izmesajte kulinarskom žicom,te mesajuči dodajte slatku pavlaku,mleko i sneg od belanaca.
Moj kalup je prečnika 23cm.
Kada je testo pečeno i kada se ohladi,izvadite ga iz kalupa,presecite na pola.

Priprema kreme:
Izmiksajte krem sir,lešnike ,eurokrem i mlevene napolitanke.
Namazite koru kremom,a potom prekriti drugom korom,ostavite malo krema ako zelite i tortu da ukrasite.

Draga Vali,torta nam se svima mnogo dopala,brzo se sprema a prelepog je ukusa,sastojci su odlični počevsi od same cokolade,nutele i lesnika.....mmmmm...idealno za nas veverice.

28 коментара:

  1. Vera,
    looks wonderful and very tasty.
    Great pictures, Diana

    ОдговориИзбриши
  2. Baš mi je drago da sam ti pomogla! Super izgleda!

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, Vera, tako dobro izgleda! A po sastavu, sigurna sam da je sjajna...

    ОдговориИзбриши
  4. I meni je ova torta odmah zapela za oko. Jako ti je lijepo ispala. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala svima,predivnog je ukusa,i ko voli lešnike i čokoladu ovo je prava uživancija!

    ОдговориИзбриши
  6. e baš mi je drago da si je probala pa imam i tvoje dojmove... ja tražim neku finu torticu za nećakinjin rođendan, a ova mi je u užem izboru :)

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarno ne znam kako sam ovu tortu previdjela..izgleda čarobno , a i okus je sigurno takav!

    ОдговориИзбриши
  8. Da,divno izgleda i mnogo sam zadovoljna kako receptom tako i ukusom.Može se napraviti samo jedna kora,i fil,a možete koru preseći napola,znači postoje razne varijacije.

    ОдговориИзбриши
  9. da li biste bili ljubazni da mi otkrijete precnik pleha u kome bih mogla da ispecem koricu?

    ОдговориИзбриши
  10. naravno,napisala sam i u postu.Prečnik kalupa je 23cm.
    Ako vam nešto znači,moja prijateljica ga je radila,ali je njen kalup bio 30cm.Radila je meru i po.Mislim da je to najbolja varijanta,pogotovo ako je torta za veće društvo.
    Hvala što posećujete moj blog:)

    ОдговориИзбриши
  11. Drago mi je da vam se torta dopala.Obavezno mi javite da li ste zadovoljni.hvala;)

    ОдговориИзбриши
  12. Looks awesome. I'd love to try it. I go crazy if there are ferrero rocheres in the house.

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo fantasticno izgleda.Muka mi je vec od onih fondana i torti bez pecenja, smuti pa prospi...

    ОдговориИзбриши
  14. sve pohvale. samo me interesuje koji se krem sir koristi, ne znam jer sam početnica, a ni jednu tortu sa sirom još nisam pravila. pozz:)

    ОдговориИзбриши
  15. Vazno je da krem sir ne bude previse slan, onda i nece biti neki ukus..>)Ja sam stavila ABC sir ili neki drugi kremast neutralan,maskarpone..itd

    ОдговориИзбриши
  16. Odlično izgleda. Ali me zanima,pošto nisam imala prilike dosad da pečem koru ovakvog sastava, na koliko stepeni se peče i koliko dugo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. potpuno sam odusevljena, kao i svi ukucani :) predivna je!!! i ovo je moja prva torta na sprat! :) dakle, prava, a ne smuckaj pa prospi, i - uspela je! dakle, nije je tesko napraviti :) hvala za reecept!

      Избриши
  17. Milena, mogu bilo koje napolitanke, od lešnika npr...ako vam nisu baš pri ruci, stavite mleveni plazma keks.

    ОдговориИзбриши